BÜTÜN ŞİİRLERİ- AHMET HAMDİ TANPINAR

Ahmet Hamdi Tanpınar'ın Saatleri Ayarlama Enstitüsü isimli romanını daha önce okumuş ve oldukça keyif almıştım. Şiirlerini okumak bugüne kısmetmiş. Şiir kitaplarını incelemek oldukça zor. Ne diyebilirsiniz ki. Şiirlerin konusu genelde eşya, insan, doğa vs. Aşk temalı şiirleri galiba yok. Ya da ben hatırlamıyorum. Ahmet Hamdi Tanpınar'ı okurken dikkatimi çeken sanatlı bir dil kullanması. Hangi sanat? Ben de bilmiyorum. Yani sanatın uygulanışını biliyorum fakat o sanata ne ad verildiğini bilmiyorum. Milli Eğitim müfredatında edebi sanatlar öğretilirken galiba şiirlerine ders kitaplarında yer verilen şairlerden kendisi. Şiirlerin konusu ilginizi çekmese de bu sanatlı üslup sizi çekiyor ve okuyorsunuz. Tavsiye ederim. İyi okumalar.

Diğer şiir kitabı incelemelerim için tıklayın.
Ahmet Hamdi Tanpınar'a ait diğer eserlerin incelemesi için tıklayın.



Yorumlar